vineri, 6 aprilie 2012

Pledoarie pentru sanatatea planetei si a noastra

          Ultima zi a aceste saptamani a pus  accent pe ceea ce facem noi pentru a ne fi un pic mai bine.  Fiindca  'A fi eco" este un deziderat al nostru, am  adus maculatura, am plantat flori , am ecologizat o portiune din  Parcul Cancicov.  Desenele noastre pe asfalt, dar si continutul povestirii  " Inul si camesa" au  pus accentul  pe ideea ca lucrurile se transforma permanent si  ca niciodata nu sunt ce au fost, sunt sau  vor fi. Ora de sport cu numeroase concursuri si stafete aplicative ne-au inviorat organismele  iesite  mai slabite din iarna.
           La "Scoala Parintilor",  relatia  scoala-familie a capatat concretete si un nou contur. Sa stii sa manageriezi  ceea ce ofera societatea , mass-media  si tu ca parinte,  in beneficiul copiilor este dovada clara ca le-ai oferit  un pasaport valabil pentru viitor.
           Saptamana " Scoala altfel" s-a incheiat, dar ne vom aminti cu placere de ceea ce am finalizat si vom incerca sa facem  ceea ce am fi putut face si nu am reusit.
           Tuturor copiilor si parintilor le uram sanatate, sarbatori pascale cu liniste sufleteasca  si stare  de bine! Pentru acele zile ...." Hristos a inviat!











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu